Jacobvandijk.reismee.nl

Mijn reis Down Under begonnen

Heej mensjes

Na een goede vlucht te hebben gehad van rond de 11 uur geland in Hong Kong. Wat een andere wereld is dit. iedereen is in de stres over de Mexicaanse Griep en loopt met mond kapjes op. We zijn opgehaald op het vliegveld en daar ons guesthouse gebracht in de stad 45 min verder op. We zijn met een groepje hong kong ingeweest en veel gewandeld wat een Chaos en drukte ( ook stinkt het daar). We hebben tussendoor nog op een Ferry gezeten van 9 eurocent omgerekent het koste daar hellemaal niks. rond 8 uur in de avond weer opgehaald om weer terug te gaan richting vliegveld.

Om 12 uur zijn we richting sydney gevlogen ik was bek af dus deze vlucht die ook 10 uur duurde lekker geslapen. Eenmaal aangekomen in Sydney een eerste indruk gekregen van hoe de mensen er zijn en dat is egt cool. Geen snauwende Douane beambtenaren maar iemand die gewoon zegt Hi Jacob mate How are you doing. Dat is gewoon gaaf. Toen zijn we opgehaald van het vliegveld en hebben we groepsfoto gemaakt met als achtergrond de Harbor bridge en Oprah House egt zo kikke. Die avond lekker gebarbequed op het dak terras van ons hostel midden in sydney egt zo vet. en erna ja op stap egt je weet niet wat je mee maakt kunnen wij nederlanders nog wat van lere.

Verder hebben we vandaag regeldag gehad dus vandaag was niet zo spannend en ik ben nu ook best wel moe. Morgen Staan de Blue Mountains op het programma dit moet een indrukwekkend park zijn maar daar zal ik jullie andere keer van op de hoogte brengen.

Hier kleine indruk van mijn eerste paar dagen ik heb het super naar mijn zin en ik kom nog lang niet terug je word gewoon verlieft op dit land en ze zeggen dat het steeds leuker word.

Greets From Australia

Jacob

Reacties

Reacties

Heit

Jacob
Mooi dat je het naar de zin hebt

Je telefoon doet het niet Ze zeggen dat je inkomende gesprekken hebt geblockt

Heit

Lysbeth

Super Jacob! Fijn dat je het zo naar je zin hebt!:)
Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen..!

Groetjes!xx

Sterre

Super gaaf Jacob!
Ben blij dat je 't naar je zin hebt.

Ben benieuwd hoe je hele jaar gaat verlopen :D

xx ly Sterre

Merel

Super leuk dat je het zo naar je zin hebt Jacob!! Erg leuk om zo mee te kunnen lezen. Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende avonturen.
Xx

nynke

Jacob!
Mooi dat je het zo leuk hebt daaro!
hou ons maar goed op de hoogte! :)
xx Nynke

Rutger

Heej neef Have Fun ganstaa ;) haha en mooi dat je het daar chill hebt... Keep the info coming:)

Check je Rutger!

Aafje

HE Bro-tje

Fijn om een levensteken te horen en leuk om het verslag vd eerste dagen te lezen!
Blijf schrijven zou ik zeggen want we zijn mega nieuwsgierig wat je allemaal doet.
Heb je je smokkelwaar al gevonden? :-)

Dikke tût

Aafje en Roan

Debby

hee jacob!

wat leeuk dat je het daar naar je zin hebt!
nog heel veel plezier daar!

xx Debby

mem

he grote big boy,geniet van je reis en hou ons op de hoogte ,we zijn steeds benieuwd wat je weer meemaakt en ziet!!!!doeg doeg

Johan en Petra

Hé mate, no worries.

prachtig Jacob om je verhaal te lezen en nog veel mooier dat het je goed bevalt. Wij vinden het ontzettend stoer dat je dit onderneemt. Geniet van je verblijf daar, onderneem, en vooral heel veel plezier. PS hoe ist met de vrouwelijke aboriganals daar?

geniet en een dikke tut
Petra, Johan, Laura, Henry, Ruben, Alinda en Bart

Esmé

Told you so! Sydney is betoverend en ik wil TERUG GRRR! Geniet ervan!

Irma

Heeejj!!

Aan dat verhaal te zien komt het helemaal goed met Jacob in Australië!!

Heb je het nog vol kunnen houden het cadeau niet te vroeg te openen?!

Nog een fijn verblijf daar! En leef je lekker uit!

Groetjes Irma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!