Jacobvandijk.reismee.nl

Eerste week Australie

Hier kleine Update van de afgelopen dagen.

( er zijn wat kleine problemen met uploaden van fotos maar dat komt binnekort )

Zaterdag: We zijn sochtends vertrokken naar de blue mountains een natuur gebied een uur rijden van Sydney. Eenmaal aangekomen in dit park kregen we een kleine rondleiding over wat ons te wachten stond een hike van 2 uur tussen de gevaarlijke dieren door. Ik en nog een jongen hebben dit in snel tempo in een uur gelopen en onderweg ook genoten. Toen we op het eindpunt waren moesten we met het stijlste treintje ter wereld naar boven leek net een achtbaan. Toen zijn we tevergeefs opzoek gegaan naar kangoeroes dat was wel jammer. Saafs zijn we op stap geweest in the Gaff discotheek in sydney best cool. ( wat uitliep voor mij op een kroege tocht met locals) Super relaxt.

Zondag: Deze dag stond alleen vast dat we een haven cruise gingen maken. de winkels waren verder dicht want het plan was ook op auto jacht te gaan maar dat ging dus niet door. Smiddags met de boot naar watson bay geweest mooi strand waar we de rest van de middag hebben gelegen super relaxt 35 graden met in de verte uitzicht op de skyline van Sydney. Deze avond niet veel gedaan niet op stap geweest maar vroeg men bedje in gegaan.

Maandag: Dit was een dag waar ik erg tegen op zag want ik moest zonder iemand vertrouwds een auto gaan regele. Ik heb alleen maar rondgelopen in sydney bij cardealers geweest die mij zaten af te zetten ik vond het allemaal niet prettig dus best stom. Die avond eindelijk een auto gevonden bij een nederlander in het zelfde hostel waar ik ook verbleef.

voor auto liefhebbers( sjoerd ) Gegevens

Mitsubitsi Magna uit 1998

V6 4.0 L Station

alles erop en er aan.

Deze avond zijn we met de hele groep uit eten geweest en naar de ierse pub geweest een groot feest ik was om 5 uur sochtends pas weer in hostel dusja super gezellig als afsluiter.

Dinsdag: Dit was de dag van de waarheid jacob gaat Sydney met zijn auto onveilig maken ook nog aan de linker kant rijden dat is wennen maar ja het is me gelukt. Jos een jongen uit de groep reist ook met mij mee tot melbourne waar wij onze eigen weg weer gaan. We zijn rond 5 uur aangekomen in windang op een hele mooie camping waar de mensen ook zeer vriendelijk waren. Alleen het enige probleem was dat er een cyclone over trok die de hele nacht zou duren dus we hebben gebarbequed en niet te laat na bed gegaan.

Woensdag: Ongeveer 9 uur opgestaan kwamen we tot ontdekking dat mijn witte auto rood was door het stof dus even met de buurman gepraat die onze auto heeft schoon gemaakt en gelijk ook ons heeft uitgenodigt voor het onbijt een echte australish ontbijt toast met vegemite( wat vet vies is.) toen in auto gestapt naar kiami Waar we bij de vuurtoren gingen kijken. Het is hier trouwens Nood weer. Toen weer verder gereden tot waar we nu zijn Batemans Bay Library om dit verhaal te maken. Ons plan is te overnachten 100 km naar het zuiden hiervandaan dus ik stap nu weer in de auto.

Greets jac

(sorry voor de fotos) Kleine probleempjes nog

Reacties

Reacties

Yme

Mooi dat je het naar je zin hebt;)

je moeder

he kanjer van me ,doe je wel voor zichtig met je car en jezelf ?
kost je klauwen met geld he en dus maar gauw werken!!!!!
fijn dat je ook van vele dingen geniet daaruit concludeer ik dat je ons niet zo mist. heb je je smokkelwaar al in je tas gevonden?dikke tutsjes van heit en mem

Sterre

Lief, ik ben echt jaloers op je reis!
Maar ik had je al gesproken via telefoon dus vind het leuk weer over te lezen haha :-D

Pas je wel goed op jezelf?
xx Dikke kus, ily

Aafje

HE bro-tje

Klinkt goed man! Super. Leuke mensen ontmoet tot dusver? Wat is het plan ga je eerst nog vakantie vieren, of al snel werken?

Mis je Nederland al? Of nog totaal niet?
Blijven schrijven he, we zijn erg nieuwsgierig naar wat je allemaal meemaakt. Bovendien is het voor jou leuk om later terug te lezen. Want in een jaar vergeet je veel.

Dikke kus Aafje

ps. Roan heeft al 2 tandjes! Ik zei toch in de auto naar schiphol dat ze doorkwamen?

Nynke

Jeeeej! weer een verhaal van jacob!
ben wel wat jaloers op je hoor..
zonnebaden op een strand bij 35 graden! was het hier maar zo warm... :P
houd ons op de hoogte!
xx Nynke.

Debby

aaah echt leuk hoor! :D
ik wil ook! lijkt me echt vet!
nog heel veel plezier daar!

xx Debby.

Marleen

Hellooo,
Wat een leuke verhalen!
Zorg goed voor jezelf,
dikke kus en liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!