Jacobvandijk.reismee.nl

Vervolg

Heej Allemaal

ik ben nu bij familie thuis dus heb nu even tijd om mijn verhaal te updaten.

Ik was gestopt met het verhaal toen we in Batmans Bay waren.

Woensdag: We zijn doorgereden richting Narooma om daar een slaaplek te vinden. Wij vragen bij een informarie kiosk om te kijken over er ook campgrounds in de buurt waren. Bleek dat we 20 km verderop moesten rijden voor een campground in de middel of nowhere. Ik dacht echt hier stopt de wereld geen bereik ver van de weg in het bos aan de zee. Naast ons stond er nog een camper we hadden geen voorzieningen dus we zijn ons eten gaan koken op het campvuur. de hele avond zijn we met onze buren rond campvuur gaan zitten met bier super lekker en relaxt. ( ook Enge dieren gezien in mijn auto zaten paar grote spinnen die giftig waren en nog kangoeroes gezien.

Donderdag: Dit zou een lange reisdag van Mystery bay naar Bairnsdale. ongeveer 500 a 600 km.Goede reis gehad alleen kwamen we in de middel of nowhere zonder benzine te staan dus ik paar kilometer lopen naar een boer voor benzine dat is niet cool. heb een zuipschuit! in de avond uren eindelijk aangekomen in bairnsdale leuk dorpje leuke campground en leuke mensen ontmoet.

Vrijdag: De dag waar we zo na uitgekeken hadden eindelijk weer bewoonde wereld Melbourne. We hadden alleen maar regen onderweg dat was wel jammer. Eenmaal aangekomen dachten we egt wat doen we hier. Voor een fries rijden in Melbourne was een hel dus ik was kapot. En het hostel was ook net egt cool allemaal rare mensen en het leek op een gevangenis dusja. Die avond op zoek geweest na kroeg eerst in kak kroeg geweest toen in aso kroeg we voelden niet thuis in Melbourne.

Zaterdag: Na al dit gedoe heeft jos besloten naar adelaide te vliegen en ik ga naar mijn familie naar uren rond zoeken het huis van Hans en Susan gevonden super aardige mensen dus dat is wel cool.

Alleen 1 DOMPER ik heb Parkeer boete IN melbourne That Shits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 88 Dollar terwijl ik wel gedokt heb maja stomme stad.

Fotos komen morgen.

ik Blijf in Melbourne tot mijn spullen over de post hier zijn aangekomen. En ik werk heb.

Greets from Australia

Reacties

Reacties

Sterre

Relaaaaaxt
behalve je boetes en andere shiz
maar Melbourne wordt vast vanzelf leuk (: hoop ik voor je!
xx ily

Aafje & Nico

HE topper,

Vet spannend hoor wat je allemaal beleefd. Jammer dat Melbourne zo tegenvalt. Eerst maar ff centjes verdienen en dan gauw weer verder reizen.

X Aaf

Johanna

Hay!! Geniet er van, jammer dat je boete hebt gekregen maja... hoort erbij!? Wel knap dat links rijden je gelukt is.... zal best wel ff wennen zijn!
Liefs!!

Jappie

Jacob twee mooie foto,s van pennant rosella,s genomen
Ga zo door

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!