Jacobvandijk.reismee.nl

Minder coole kanten ( ja ook die zijn er)

Heej luitjes

Ik heb nu een andere kijk op Melbourne gekregen dit is een stad die leeft. Ik ga verder waar ik gebleven was Zondags ben ik met Hans en Susan en Annaliese naar Chadston geweest egt groot shopping center. Later die middag ben ik samen met Hans naar Brighton beach en St Kilda gegaan geweldige plek. Ook hebben we rondje gereden door Albert Park ( formule 1 Cirquit)

Maandags: Deze dag bleek dat mijn regrestratie van mijn auto verloopt op 30 october. Dus ik naar Vic Roads geweest daar een afspraak gemaakt voor volgende week en ik moest een road worrythy meenemen.(apk Keurings bewijs). Ook ben ik op zoek gegaan naar werk.

Dinsdags: Ik ben lekker de stad ingeweest in de eureka tower geweest alle stadions in geweest zoals de MGC, Rod laver arena ook ben ik naa het aquarium geweest. Was echt een leuke dag ook mensen lere kennen in de stad.

Woensdag: Ik heb deze dag mijn auto na de garage gebracht om hem te laten keuren voor de regrestratie. en ben ook op solicitatie gesprek geweest. Over de solicitatie het gign super goed ze wouden me graag hebben ik was jong leergierig en enegrierijk maar het was op comissie basis dus had geen vast inkomen dan en dat wou ik niet dus ik heb dat afgeslagen. Maar de grootste domper kwam nog de garage belde me. Ze zeiden dat mijn auto niet door de keuring was er moest een nieuw vooruit en twee nieuwe banden komen dit betekende een financhiele strop voor mij dus had het hellemaal gehad.

Donderdag: Ik heb mijn auto laten maken dikke korting er op gerkregen gelukkig! dus ik weer blij verder deze dag met sarah op stap geweest de Nanny van Annaliesse naar caulfield en Malvern was super gezellig. saavonds heeft Hans me meegenomen naar een borrel van Nederlanders in Melbourne veel contacten opgedaan ook voor werk enzo. Alleen het bier was zo duur daar dus dat was wel jammer.

Vrijdag: Hele dag bezig geweest met soliciteren en goede Australische CV gemaakt met Susan.

Mijn verdere plannen ik denk dat ik dinsdag hier vandaan vertrek waar ik ook werk heb dus moet ik nog even zien mijn auto is hoop ik maandag klaar.

Greets jac

Reacties

Reacties

Sjoerd

Voordat je een auto koopt moet altijd ook goed naar de mankementen kijken en niet zomaar kopen. Want dat geld met die banden kon je wel besparen en dat voorruit.. ik weet niet hoe slecht die er aan toe was.

gr

Sterre

Stay cool, keep thinking about the good sides of Australia!
Shit happens, I love you

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!