Jacobvandijk.reismee.nl

Ik wil hier blijven ( zo geweldig)

Heej Allemaal

Na een rumorige week heb ik dan alles gefixt die betrekking hebben op het regelen van alles.

Ik ben donderdag samen met Manon op weg gegaan naar de great ocean road geweldig. Onze planning was dat we in Lorne gignen slapen maar we waren daar al veel te vroeg en het regende dus we besloten gelijk de hele great ocean road maar te gaan rijden en maar te gaan slapen in Port Campel. Onderweg hebben we de 12 Apostels gezien echt de moeite waard. Eenmaal aangekomen dachten we egt dat we in een spookstad waren waar geen hol te beleven was. Maar gelukkig kwamen en er wat Engelsen en Ieren ons vergezellen in het hostel en die avond hebben we tot 2 uur in de nacht lopen feesten, super gezellig echt iets dat ik nodig had. De volgende ochtend hadden we echt zoeits wat gaan we nu doen ik zo we rijden maar naar de Grampians groot natuur park. na een paar uur rijde waren we er het was geweldig echt.

We hebben eerst een Hostel gezocht in Halls Gap heel makkelijk te vinden en daarna even de omgeving verkent. (zo mooi). We zijn deze avond lekker vroeg gaan slapen om de volgende dag een Hike te doen naar the Pinacle.

De volgende dag hebben we die Hike dus gedaan geweldig echt allemaal dieren gezien enzo zo vet, daarna zijn we nog even naar de Mckenzie falls geweest op de terugweg naar Melbourne dit was ook indrukwekkend. Aangekomen in Melbourne zijn we naar een cafe in Praham gegaan om daar het Nederlands elftal te bekijken met alle Nederlanders die in Melbourne wonen Egt met 1 woord TOP.

Ik ga nu stoppen met typen want ga zo in de auto stappen naar Wandin waar ik me voorlopig eventjes ga vestigen om mijn bankrekening wat bij te vullen.

Greets Jac.

Reacties

Reacties

Jappie

Het is daar mooi he. Ik heb dit 10 jaar geleden ook gezien
Leuk dat je het zo naar je zin hebt. En nu maar snel wat geld verdienen want er is nog veel meer te zien

aafje

He Broer!

Goed Bezig hoor! Eindelijk lekker genieten en mooie dingen bekijken. Top! Ik hoop dat het werken leuk is, voor zover werk leuk kan zijn. En dat je verder daar in je vrije tijd ook leuke mensen ontmoet.
En wat gaat Manon nu doen?

Hier in Nederland alles goed. Vies klote weer, dus blijf maar lekker Down Under.

X Aaf

Sterre

Hartstikke leuk allemaal!
Geniet ervan, en succes met werken
Dikke kus, ly XXX Sterre

Johanna

Leuk om hier weer ff te kijken, wat een verhaaltjes, en wat beleef je veel!!! Voelt nou net alsof mijn leventje hier behoorlijk saai is!
Veel succes met werken, ben benieuwd wat voor werk dat gaat worden....!! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!