Jacobvandijk.reismee.nl

Tsja en dan zie je het ziekenhuis in gympie van binnen.

Heej allemaal in Nederland

Hoe is het daar!

Hier klein berichtje van mij!

Gisteren woensdag 18 November ben ik na het werk met hendrik en sarah naar het zwembad gegaan. En ik dacht laat ik eens wat saltos doen voor de photo ( die saltos doe ik wel vaker) Maarja. De eerste en tweede mislukte op de foto dus ik ging vol goede moed te derde maken. Ik was een beetje te overmoedig en ik sprong deed mijn ogen dicht en raakte de grond Kei hard!!!! Alles werd zwart maar opeens merkte ik dat ik onderwater was en ik dacht zwem voor men leven. en ik zwom en klom zelf de kant op. Iedreen dacht wat is hier aan de hand ik bleef namelijk liggen hendrikl en sarah begrepen al snel dat er iets aan de hand was en ook de school leraren die ook in het zwembad waren. Mijn hoofd bloede! Ik dacht gaat wel weer over maar werd duizeliger en duizeliger en na een paar blackouts is er maar besloten mij naar het ziekenhuis te brengen. Eenmaal in het ziekenhuis was ik nog niet echt bij kennis. Ze dachten dat ik mijn NEK had gebroken dus ik kon geen kant op ik wou het bewegen maar mocht niet. Ze hebben uiteindelijk x rays gemaakt om te kijken of het gebroken was gelukkig niet ik heb alleen een kleine hersenschudding! Dus ik heb erg veel geluk gehad!! Afgelopen nacht veel overgegeven en hoofdpijn en misselijk maar gaat nu wel weer beter.

Groeten uit gympie

Reacties

Reacties

mem

he hoi Jacob wat prachtige fotos,ga zo door!!!!!
doe je nu wel rustig aan met je hersenschudding?
je hebt wel heel veel engeltjes op je schouders gehad!!!!
hier is het regenachtig en storm dus blijf maar lekker in dat warme land
liefs mem

Corrien

Jacob!

Arme schat! je moet ook niet zo opvallen met je salto's he! ;D
Nou even rustig aan doen en dan er weer tege aan.
Veel beterschap en plezier daaar!

xxx, Corrien

Sterre

Je weeeeet hoe erg ik het vind (L).

Beppe Henny

hoi Jacob!

Je moet veel voorzichtiger doen en ook niet zoveel drinken,want dan kun je niet meer zo helder denken, want we willen je nog niet kwijt!

tút Beppe Henny

Marleen

Doe je wel een beetje voorzichtig, ik vind het wel leuk om je zonder verwondingen en helemaal heel weer terug te zien! XXX

Aafje

He lekker ding,

Suffie!!!!!!!!!!
Komt me bekend voor die black outs, duizeligheid en het ziekenhuis enzo. Moest je een nachtje blijven? Hebben ze je ook ieder uur wakker gemaakt? Dat hebben ze bij mij in Italie toen wel gedaan nl. Doe aub super rustig aan, want hoe overmoediger je bent (en je bent best stoer, altijd) des te langer houdt je veel hoofdpijn enzo. Enne.... helaas spreek ik uit ervaring. Luister maar even goed naar je eigen lichaam, en forceer niets.

Ok... lijkt beetje gezeur van je grote zus, maar is wel lief bedoeld hoor.

X Aaf

Rommy

Ha Jacob!

Doe je wel een beetje voorzichtig daar!? Hoe gaat het verder? Vermaak je je een beetje? Ik zal de rest van je verhalen even lezen haha. Ik heb nog een foto van je, toen je aan het les geven was, van Laura, Marije en hun ouders? Herrinner je die nog? Ik zal m wel even sturen anders! Maar veel succes nog daar!!
X Rommy

aafje

He broer,

We wachten met smart op een nieuw verhaal. Je had iedere week een verslag beloofd, maar we zijn alweer bijna een maand verder!!!

X

Nynke

aaaaaah pijnlijk!!

nog heeeel veel beterschap !

tút!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!